Nelielām plaisām vējstiklā daudzi nepievērš gana lielu uzmanību un uzskata, ka to novēršana līdz nākošajai tehniskajai apskatei būs labs risinājums. Vējstiklu labošanas serviss ir jāmeklē nekavējoties pēc problēmas rašanās, lai tā nevērstos plašumā. Iemeslu tam, kādēļ ar vējstikla problēmām nevajadzētu vilcināties, netrūkst. Viens no galvenajiem varētu būt tas, ka plaisas ātri vien kļūst izteiktākas un var radīt vēl lielākus bojājumus. Bojātiem automašīnas stikliem nepastāv tiem paredzētā aizsardzība no ārējās vides ietekmes – aukstuma, karstuma, putekļiem, līdz ar to var rasties jauni bojājumi, kuru novēršana prasīs ne tikai laiku, bet arī ieguldījumu.
KĀ PASARGĀT SAVU MAŠĪNU NO ŠĀDĀM PROBLĒMĀM
Automašīna ir taustāmu fizikas likumu kopa, kas savstarpējas mijiedarbības rezultātā brauc pa ceļiem visā pasaulē. Likstas sākas tad, kad kaut kas iziet ierindas, šajā gadījumā, vējstikls. Protams, ka vējstikli ir automašīnas konstrukcijas elements, kura bojājumus nedrīkst ignorēt. Gadu gaitā uzkrātā pieredze un zināšanas ļauj servisa darbiniekiem piedāvāt vislabāko risinājumu katrai problēmai. Tieši darbinieku kompetence ļauj piedāvāt pakalpojumu pat tām automašīnās, kas ceļu satiksmē piedalās 20 un vairāk gadus.
CIK ILGI TIEK LABOTI STIKLI?
Servisa darbiniekiem nav pamata neuzticēties, viņi spēs ieteiks vislabāko risinājumu un darbu paveiks ātri. Ir jāņem vērā vējstiklu bojājuma veids, izmērs, atrašanās vieta un dažādi citi aspekti, kas ietekmē stikla tehnisko stāvokli. Maldīgi uzskatīt, ka visi bojājumi tiek mesti vienā maisā, jo katra, ar vējstiklu notikusī liksta, tiek izvērtēta individuāli. Ir dažādi veidi, kā meistariem vadīties labojot vējstiklu. Vējstiklu bojājumi, visbiežāk, tiek novērsti pusstundas laikā, savukārt, ja nepieciešama pilnīga stikla nomaiņa, serviss prasīs nedaudz ilgāku laiku. Meistara profesionalitāti noteikti nevajag apšaubīt, jo servisa darbinieki, ar daudzu gadu pieredzi, noteikti ieteiks vislabāko un izdevīgāko risinājumu problēmai.